Kızım 2 yaş 8 aylık. Çok iyi bir üniv ve çok iyi bir bölümden mezunum fakat Kızım doğduktan sonra denesem de istediğim şekilde puan alamadım, kamu sınavlarını kazanamadım. Eşimin işi sebebiyle uzak bir gurbetteyiz. Kızıma bakacak yardımcı kimsem yok, ki öylesine çekingen ve yabancıdan korkan bir çocuktu ki kızım bakıcıyı seçenek olarak dahi düşünmedim.
Eylülde kızım inşallah 3 yaş olacak. Yanımdan ayrılmaması her ne kadar devam etse de daha sosyal yabancılarla konuşuyor gülüyor, çocuklardan çekinmesi az da olsa devam ediyor.
Ama benim kızımı yarım gün de olsa kreşe gönderip ders çalışmam lazım artık. Tedirginliklerim var. Ya istemezse okulu ya ağlarsa durmadan? Ya alışamazsa? Nasıl bir yol izlemeliyim. Okul başladıktan önce ve sonrasında. Bu yıl gerçekten mesleğe girmem lazım. Evde çok bunaldım. İşe başlamam lazım.. önerileriniz nelerdir. Benzer süreci yaşayanlar var mı, nasıl alışır çocuklar okula