Geceleri süreklili ııııı diyor sonra ağlama sürekli meme istiyor önceden 3.4 kere kalkan çocuğum gitti ki öncesinde de uyku eğitimi vermiştim sadece en fazla iki kere uyku öğünü yapardı 13 aylık bebeklerde böyle bir durum yaşayan var mı 🙏🏻 yada çözüm bulan annelerimiz