Story93 maşesef o yenidoğan uyur muhabbeti eskide kaldı bence . Banada sürekli öyle dediler . Ama kızım doğduğundan beri uyumuyor. Şuan 3 ay 22 günlük hala uyumuyor. Geceleri 4, 5 ,6 bu saatlerde zor uyutuyorum . Gündüzleri canı isterse 5, 6 saat anca uyuyor. Doktora dedim sürekli 40 lı bebek emer , uyur diyorlar bana dedim yeni nesil öyle değil yapcak bişi yok çekeceksin dedi. Birde kolik bebekti kızım . Beyaz gürültü aç . Ben İnternet’e piş pişli elektrik süpürgesi açıyorum onun sesiyle uyuyor ve hiç kapanmıyor. Yarım kundak tavsiye ediyorum. Kundağı üçge yap kollarını sar sadece. İlk başta altını temizle sonra kundak yap ve kundaklı şekilde emzir yoksa uyanır. Ve uykuya dalınca o şekilde yatır. Ben kundağı bırakmaya çalıştım ama kendini çok uyandırıp uyumadığı için bırakmadık daha . Söyleyenlere bakma artık bebekler eskisi gibi emzir yatır modunda kesinlikle değil. Biraz sabır gerekiyor. Bazen çıldıracak gibi oluyorum ama yapacak bişey yok. Şuan istediğim biraz olsun geceleri uyuması . İnan gece uykusuna hasret kaldım . Allah kolaylık versin tüm annelere 🌸