Eşimle tanışmadan önce 50 kiloydum, onunla ye iç-arkadaşlarla ye iç-eve gel ye iç derken 60′lara çıktım. Çalışmaya başladım, iş arkadaşlarıyla ye iç de eklendi ve 70′lere çıktım. 74′le hamile kaldım, 86 ile doğuma gittim, bir süre sonra hamile kaldığım kiloya düştüm ama emzirirken aşırı acıktığım için tekrar 82 oldum. Kızım şimdi 5,5 aylık. 30′uma girmeme az kaldı. Yeni yaşıma bu kilolarla girmek istemiyorum ama diyet yapabileceğimden de şüpheliyim, sütüm etkilenir diye de korkuyorum. Saçma sapan bir haldeyim yani. 🥴