AyEmRa biz 2 ay 10 günlükken olmuştuk şuan 1 yaşındayız. Çok memnun kaldım detaylı bir şekilde anlatayım içiniz rahat etsin. Öncelikle ön muayene etti daha sonra gün verdi. Gitmeden önce almamız gerekenleri liste şeklinde asistanı wp’dan attı bize. Gittğimizde sadece biz vardık kalanlık bi ortam yoktu kendimizi rahat hissettik. Bir oda var içeride hazırlanmamız için tek kişilik yatak ve dolap mevcut. Uyuşturucu iğne yapıldıktan sonra oğlum çok aşırı ağladı ve arzu hanım o kadar naif ve yufka yürekli bir kadın ki önce beni sakinleştirdi “bu ağlama canı acıdığı için değil anlık acıdı ve geçti şuan strese girdi vs” diye uzun uzun konuştu. Daha sonra oğlumu kucağına alıp gezdirdi susturöaya çalıştı ne zaman ki bizimki sakinledi hatta uyudu 😂 daha sonra uyanmasın diye sessiz sedasız sünnetini oldu. Ne yapıp ne yapmamamız gerektiğini asistanı tane tane anlattı ve tüm süreçte iletişim kurabildik.1 hafta sonunda kontrol randevusuna gittk ve cesaret belgemizi alıp iyileştik çok şükür bir sorun da yaşamadık. Umarım faydalı olmuşumdur☺️