Lithium 22 günlük bir kızım var ve mama meme bir veriyorum günde 3 yada 4 kere 60 cc mama veriyorum aşırı agladıgında özellikle gece uykuya dalarken sabah kalktıgında ve öğlen olmak üzere sütüm yeterince gelmiyor ve doyurmuyor makineyle çekiyorum 2 damla 😢 bira mayası hapı içiyorum ebebekten promalt aldım hergün 1 adet içiyorum kimyon rezene anason karışık çay içiyorum emziren anne çayı stiltea içiyorum buna ragmen sütüm hala bu sekilde çok üzülüyorum elimden geleni yapıyorum sizler neler yapıyorsunuz sütüm bol gelsin mama almasın istiyorum mamayla doydugundada üzülüyorum çünkü oğlumu emzirememiştim kızımı emzirmek istiyorum önerileriniZi bekliyorum tesekkür ederim şimdiden 😌
Esmahira Lithium ya bende gelmiyo sanıyodum kimseyi dinlemiyodum sütümü sağa sağa çoğalttım. 3 saatte bir 15 dakka sağ gögüslerini gelmese bile bide her zaman bebeğini emzir
Burcu1101 Lithium Canım bebek her emzirmeyi bitirince 15 erden ili gögsüde sağ öncelikle. 4 litre su iç, bol dere otu. Birde o malt içecekleri bıtak galactago damla var onu al çok acil çok işe yarıyor. Tabi gelmior demiceksin. Gelecek diceksin. Unutma her annenin sütü vardır🥰
Hazal21 Lithium Canım sık sık emzir bebeğini emdikçe gelecektir sütün birde sürekli motive etkendini sütüm var diye bol bol su iç dinlen birde kuru dut kaynatıp iç bir bardak süte 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu pekmez koyup iç bunlar da çok iyi süt yapıyor mamayı da azaltmalısın günde 2 defa ver bi sabah birde gece uyumadan önce
nilyukselen Lithium sık sık emzirmek çok işe yarıyor,stresten durmakta çok önemli.Ayrıca lactamil çay içiyorum. bebeğime mama da yediriyorum çünkü aç kalmaması gerekiyor,ayrıca doktorumuzda öneriyor, siz de rahat olun,üzülmeyin..
Dorukmustafa Bence miktar olarak biraz fazla veriyorsunuz mamayı. Sürekli emzirin sütü artıran başlıca şey yiyip içmeden önce emzirmek. Makineden fazlasını çeker bebek her zaman. Makinede çıkan gerçek süt miktarınız değil. Meme, emme ile doğal olarak akarken makinedeki çekime alışması ile çıkacaktır. Yani makine sağımını ve emzirme sayınızı sürekli artırın. Mamayı da daha az verin. Facebookta emzirme sanatı ve emzirme yardımı diye bir grup var orayı takip ederek bilginizi artırabilirsiniz.
Gunes23 Yazdıklarınızda kendimi gördüm resmen. Benimde sütüm az hala da öyle ama bol bol emziriyorum ben sağma makinesini ilk zamanlar kullandım. Kötü bir süreç geçirince sütüm çekildi ne denediysem eskisi gibi olmadı taki bol bol emzirmeye başlayana kadar. Şu anda öyle çok sütüm yok hatta 2 günde bir Akşam yatarken 30 cc mama veriyorum. O da yalan söylemeyeyim biraz daha fazla uyusun diye ☺️ Ama yine gece kalkıyor tabiki. Kızım 53 günlük oldu.
Guldas Sık sık emzir, ben lactamil çaylarını içiyorum. ama bebeğimaç kalmasın diye mama veriyorum. Üzülecek bir şey yok mamada bebekler için üretilen bir besin.
ummuhanipekoglu bende mama veriyorum ama hiç üzülmüyorum sonuçta mama vermemin sebsbi karnının doyması yani sağlığı iyiliği için yapıyorum ben bunu. ayrıca zehir vermiyorum ki mama veriyorum
Lithium ummuhanipekoglu bende oğlumu mamayla büyüttüm mamaya karşı değilim oğlumda hiç sütüm gelmedi kızımda biraz geliyor ve bende emzirmek istiyorum eger olmazsa tabiki mama vericem ama suan elimden geleni yapmak istiyorum hersey Allahtan 🥰
aysenur06 stres yapma , sık sık emzir yeterli olacaktır , lactamil çayını da yanına alırsan çok iyi olur
Ballilokmaayse Lithium ben dereotu ve kuru börülce bulgur hurma kuru dut sayesin de sütümü artırmıştım. Hatta bir de İçicek tarifi yapıyordum. 1çay bardağı Kuru üzüm 5 adet hurma 2 adet gün kurusu kayısı bunları su da haşlayıp blendır sn geçirip sabah akşam içiyordum. Çok faydasını gördüm. Ama kızım 9. Ayında kendi hür iradesiyle memeyi bıraktı bu kdr emeğe böyle teşekkür etti 😂
isilseyitoglu bende ağırlıklı mama arada anne sütü veriyorum. bunda endişe edilecek bir şey yok aslında. yetmiyorsa bebeklerimi aç bırakacak değiliz ya
nagehanyorulmaz Üzüle üzüle analık günlerimiz üzülmekle geçiyor valla. Üzülünce süt hepten gidiyor. Onun için üzülmetyin. hem dünyanıon sonu değil elinizden geleni yapıyorsunuz olduğu kadar yapacak bişey olmuıyor bazen ben de mama veriyorum ama artık üzülmüyorum gayet te rahatım kimseyi de dinlemiyorum
tczehra [bilinmeyen] lactamil çayıda öneririm onun hariçinde bende doğumdan beri nerdeyse mama veriyorum aptamil içiyor bizimkiler anne sütünede benzer diye başlamıştım çokda memnun kaldım.