Semaaa39 Dalga geçenleri umursamayın. Ben sizi çok iyi anlıyorum. Mal canın yongası. Biz de bebeğimiz 2 buçuk aylıkken 10 yıllık bir arabaya sahip olduk. Çok şükür. Aynı şeyi biz de yaşadık ya sürtmüşler ya çizmişler tam emin olamadık. Görüntü yok. Çok can sıkıcı ve üzücü bir olay. İnsan düşünüyor “Ben kime ne yaptım, neden yaptılar, kazayla sürttülerse neden numara bırakıp telafi etmek istemediler” vs vs diye. Öylece kaldı. İnşallah sizinki kameralardan görünür de yapan bedelini öder. Ne deyim haset edilen olmak çok zor, haset eden olmak da zor olsa gerek. Kurdundan kurutur insanı.