innckck44 Kızlar bebeğim 49 günlük antibiyotik ilacı mecburen buzdolabında muhafaza ediyorum toz karışım olduğu için. vereceğim zaman da soğuk oluyor ve soğuk içiyor bebeğimi hasta eder mi bu durum nasıl ısıtmam gerekiyor ya da ?
gurbetcimami innckck44 benim ki 2 aylk flanken hastalandı damar yolu açamadılar antibiyotik verdiler hastanede kalırken soğuk getirdikleri için daha sonra ben de soğuk verdim bi sorun olmadı