Humagl23 Bebeğim bir yaşına girdi 7 aylıktan ibaret sütüm azaldığı için mama anne sütü devam ediyordu bir yaşında kestim mamayı ama sütüm çok azalmış mama kullanmalı mıyım? Nasıl bir yol izlemeliyim