Canimoglum_15 Arkadaşlar az önce oğlum cok kötü başını çarptı kapıya sivri olan yerine biraz şişti kıpkırmızı oldu 2 saat bekledim bisey olmadi kusma göz kayması gibi bisey de olmadi babam yakın geldi baktı daha önce de düşmüştü götürdük bisey yapmadılar geri gönderdiler diye götürmek ismltemedi Acil de baya uzak 1 saatlik bisey arabamız yok eşim de yok calisiyo bizden uzakta icim hic rahat değil sizce bisey olur mu cok üzülüyorum götürsem mi şuan uyuyo
Efenin_annesi Canimoglum_15 korlulacak bi durum yoktur inşallah. Genelde beşler doğuştan baretli oluyor. Ama gene ara ara kontrol et
Durum_m Canimoglum_15 yani düşme falan olmaması biraz daha avutucu bir sebep ama ben yine de hem içinin rahat etmesi hem de Allah korusun erken müdahale için götür derim ambulans çağır araç olmamasını düşünme
Domino Zaten doktorlar kusma,bilinç kaybı,göz kayması olmadan bişey olmaz diyorlar. Rabbim evlatlarımızı korusun ya düşe kalka büyüyorlar ama bizde kalpten gidiyoruz 🤷♀️🤦♀️
busraelif19 Geçmiş olsun canım bişiy olmaz inşallah teyzemin kızı kaç sefer bazadan düştü bişiy olmadı Rabbim onları koruyor ama sen genede arada kontrol et için de rahat etsin
Canimoglum_15 busraelif19 cok sert düşünce kapıya çarptı hemen şişti daha önce böyle olmamıştı sanırım bisey Cekmiyolar başına küçük diye götürsem çekerler mi
Domino Canimoglum_15 aynen canım. Benim ki de düştü ama burnu kanadı hemen götürdum şükür bişey yoktu burnunda incinme vardı 😞
Canimoglum_15 Canimoglum_15 sağolun bu arada kusara bakmayın aklım oğlumda ne yazdığımı bile bilmiyorum
Hazal21 Canimoglum_15 Kusma falan yoksa göz kayması yoksa birşey olmamıştır canım sürekli kontrol et yarın da sağlık ocağına göster Allah’ın izniyle birşey olmaz kuzucuğa tekrardan çok geçmiş olsun 😊