Merhaba arkadaşlar alerjik riniti olup emziren var mı acaba? Hangi ilacı kullanıyorsunuz. Sağlık ocağına gidebildim uzman yazması lazım dedi. Bi firsat bulup gidemedim bebekten.
Nefes alamamaya geçtim acayip acımaya başladı burnumuh içi sürekli kasiniyo ağlıyorum artık. Doğal bı cocum bilen yada ben emzirirken doktor bunu verdi diye ilaç söyleyecek var mı?