Mirayakkus mamanız gaz yapıyor olabilir mi acaba🙄Çok küçük henüz ve içtiği mama fazla sanki. Doyması gerekirdi. Gazı varsa, hep meme yada mama ister bebekler. 🤷♀️ Sonra daha çok gaz oluyor tabi haliyle. Benim kızım da çok gazlı. Ve gazdan mı açlıktan mı ağladığını inanın ilk zamanlar anlayamıyordum. Çünkü yeni emzirmeme rağmen hep aç gibiydi hiç geri çevirmezdi. Gazdanmış bu😞.