Kızlar nöbet bekliyorum bir anda ateşi çıktı ishal de olmuş sanırım nasıl oldu ne oldu bilmiyorum hiç hali yok şurup verdim ama yine de az da olsun var ne yapa bilirim fitil veriyorum kaka ile hemen çıkarıyor ishal gibi olduğu için calpol verdim 12 de bir çay kaşığı hali hiç yok