Belki emme refleksi fazla olduğu için sürekli emmek istiyordur açlıktan değildir. Benim bebeğim de sağıp verdiğim zaman çok süt içmesine rağmen hala emmek istiyordu. Emzik verdim 17 18 günlükken. Bir de yeni doğan bebeklerin midesi çok küçük oluyor zaten sürekli emzir ve süt falan şeyler ye sütün artar mamaya ihtiyaç duymazsın. İnstagramda scrub hemşire diye bir hesap var bebeğine mamayı nasıl bıraktırdığını anlatıyor ona bakabilirsin. Bol su, kaşar peynir, tahin yersen sütün kalitesi artar az süt olsa bile doyurucu olur. Allah kolaylık versin inşallah hepimize