KubraP Kizlaaar, bebegim gece sık sık kalkıyor ve bagiriyor agliyor. Asla teselli edemiyoruz. Uyku terorunden supheleniyorum. Aynisini yasayan var mi?
Noname21 KubraP uyku terorü daha büyükken oluyor genelde sizinkinin karnı ağrıyor yada dişi çıkıyor olabilir
Sibelmuc KubraP Biz yaşadık doktor bu ayda uyku terörü olmaz korkmayı sonradan öğrenirler dedi. Diş geldi bizde o bağırmaların ardından
Missmiyuki KubraP bende de aynı problem var ya. Dişinin birinin ucu çıktı diğerinden şüpheleniyorum. Umarım sadece diştendir geçici durumdur. 6 aylık olduğundan beri bôyleyiz
Sibelmuc KubraP diş etleri belirgin şekilde şişince bi kaç gün sonra diş patladı rahatladık. Gaz sıkışmasını da göz önünde bulundurun 🙏🏻
esilamina23 Uyku terörü benim kızım da da var sun 3 yaşında neredeyse 1.5 senedır bu sorunu yaşıyoruz