Denizzehraaaaah Bebeğim 4 aylık sürekli ellerini ağzına götürüyor huysuz uyumuyor salyası var diş mi çıkarıyor ne önerirsiniz ne yapsam iyi gelir
mucizem_200921 Denizzehraaaaah ben o ayda başladım cnm calgel jel var her gece uyumadan ve ya gün içinde diş etine sürerdim tbi artık belirtiler başlar ama kimisi erken kimisi geç çıkarır
Morvy Denizzehraaaaah eğer canının yandığından veya gerçekten diş sıkıntısı yaşdığında eminsen ağrı kesici şurup öneririm. Diğer diş jellerin topların anlık faydası var ve bu bir çözüm değil. Kızım daha yeni 4 azı dişlerini bir anda çıkardı gerçekten ağrı kesici olmadan olmuyor.
mucizem_200921 Denizzehraaaaah bize çok iyi geldi naneli ağrı kesici tatagil mi ne var bde ben onu hiç duymadım benimki jel gibi sürümü rahat diş etine damağına süreblrsn çok huysuz olduğu gece bi çay kaşığı calpol da verirdim uyurdu
Morvy Denizzehraaaaah diş eti beyaz olur diş izi gibi bir şey olur yani diş eti diş formunu alır ben öyle anlıyorum mesela