Doga0812 Ben Denizli’de yaşıyorum. Adana Kozan Universitesi’nden mezunum.Lise diplomam ve universite diplomam orada gidip alamıyorum zaten şuan. Ama başkası benim yerime alıp gönderse olmuyor mu ?
Alya-Sena Doga0812 e devlette gorunuyor aslinda lise universte diplomasi filan lazim oldugunda ordan cikti alabilirsinz
Deletedmom_65 Doga0812 alamaz canım kendin gidip alman gerekiyor öğrenci kimliğinide teslim etmen gerekiyor
Aysee_38 Doga0812 Doga0812 hayır kimin almasını istiyorsan notere git vekalet ver ona. O o belgeyle gitsin senin adına imza atsın alsın diplomayı sana da yollasın. Çok kolay Doga0812
babyandmom1 Doga0812 sizin gidip vekalet vermeniz lazım her ihtimale karşı vekalet vereceğiniz kişide olsun lazım olabilir
Aysee_38 Doga0812 işte senin okulunun orada tanıdık varsa onu noterde vekalet olarak bildir o gitsin alsın adına. Notere git onlar seni bilgilendirir yada okulunu ara
Doga0812 Aysee_38 öyleyse kolaymış. 5 yıldır orada almadım gidip alırım diye bekliyorum peki bu diplomamı falan çöpe atmazlar demi
Aysee_38 Doga0812 hayır atmazlar. Ama artık diplomaya gerek kalmıyor herşey elektronik hale geldi. Senin bilgilerinde vardır yani
Doga0812 Deletedmom_65 yok alttan dersim vardı son anda verdim sonra memlekete bilet almıştım gitmek zorunda kaldim