Mugekatlasb beş aylık 3 saat de bir emziriyorum ama öğlenden sonra pek fazla cogalmiyo üç kere mama üç saatte bir veriyorum zaten . Mama versemde bnmki ni emzik olarak kullaniyo emerek uyuyo doymak ile alakalı değil bebeğime ne verrsen ağzına götürür zaten istemezse atar yada dili ile iter hee itmiyo sa biberon bittikden sonra 30 CC lik yaoabilirsin bn öle yapıyorum bazen mamayı istemez bni atak haftasında inat etti ama uyurken aldı çünkü bni emerek uyuyo sknti etmedim o yüzden 😂😃 pelte ise doktorum demmekki yaradı kalan posayi attı demişti ama su gibi kusma cogalirsa reflü yada alerjisine bakalım demişti ama çok fazla verdiğimde onnda kabul ettiği zmn oluyodu bnde çok fazla vermedim ama ayını doldurumca bı 20 CC yukselttim. 120 şuan