Asafbaby Maması bitince her defasında kıyameti koparıyor dakikalarca ağlıyor kızarıyor 4 aylık doğduğundan beri böyle hem mama hem meme besleniyor fazla mama versem De aynısını yapıyor aynı durumu yaşayan var mı??
Gunes789 Asafbaby bi fazlasını deneyin onu bitince kusuyor mu mesela? Ya da fazla verince de ağlamaya devam ediyor mu? Benm kızım da ne kdr verirsem veriyim bitince ağlardı enzik verirdim bitince hemen
Asafbaby Aysee_38 120 cc veriyorum normalde fazlasını da bitiriyor yine ağlıyor sonra da kusuyor ama normalde hiç kusmaz emzikte almıyor🥹
Asafbaby Aysee_38 daha hiç kendi ağzıyla attığını görmedim denemek için 160 cc yaptım hepsini bitirip yine ağlıyor mememde de bir saat dursa duruyor hiç çıkarmıyor😃
Asafbaby Gunes789 fazla verince de ağlıyor emzik emmiyor maalesef mememi emzik niyetine kullanıyor mamadan sonra ama şaşırıyorum böyle olmasına herkes doymuyor diyip duruyor ama 7 bucuk kilo gelişimi de iyi
nonikannesi Asafbaby 4-5 aylıkken 5- 6 ölçek içiyordu benımki süreklide kusuyordu ufak tefek büyük kusma değil ama
Aysee_38 Asafbaby o zaman emzik istiyor emziği birkaç gün zorla da olsa uykudayken dayanagzına. Hemen alışır
Asafbaby Aysee_38 ay KESK’e alışsa basında bekledim o çıkardı ben verdim ama emzik değdiği an anlıyor atıyor zorlayınca kusuyor gibi yapıyor
Aysee_38 Asafbaby ama 4 aylık bebek için 120 az gelebilir biraz.. Ama gerçi seni de emiyor o da var. İşte emme işini istiyor bence seninki
Gunes789 Asafbaby benmki 7aylık daha yeni doyunca ağzından atmaya başladı ondan öncesinde kusana kadar içerdi benm çözümüm emzik ama kullanmıyorsa napılır bilemedim
Aysee_38 Asafbaby bizde de öyleydi birkaç gün dene. Mesela ilk basta komple sokma. Ucunu tut uykudayken sonra sonra yavaş yavaş alıştır kendi alır direk ağzına
Asafbaby Aysee_38 evet beni de emiyor ya yetiyor hayli hayli düşün bir saat mememde kalmak istiyor hiç memeyi kendi bırakmadı 😂 emzik gibi kullanılıyorum
Asafbaby Gunes789 hangi emzik kullanıyor avent bips wee denedim arada avent 2-3 dk akıyor sonra fırlatıyor
Gunes789 Asafbaby avent kullanıyor ama ben bi aylık olmadan vermiştim sizinki tutarmı bu aydan sonra acaba