sedaozdemir 10 aylık oğlum üstten diş çıkarıyor hafıf morarmıs da dıs etı.Uyku egıtımı almıstık guzel uyuyordu ,2 gundur saat bası kalkıyor,inliyor gıbı,dişi uyutmuyor.Önerısı olan var mı?
Bertugnunannesi sedaozdemir dentinox veriyorum gece mamasıyla birlikte calpol veriyorum uyumadan gece ağrısı tutmasın diye bu şekilde biraz rahatlattım
Aysegizem1 sedaozdemir buz diyorum ! Hepsini tek geçer. Buzluğa havuç rendeleyip atıyorum buz tutunca poşete koyup eline veriyorum o kadar iyi gelir ki anlatamam. Ağlaması dışını ısırması gecer
Sebusebu sedaozdemir ben de ilk tetagil almıstım hiç fayda etmemişti. Normalde jel sürmem diyordum ama o uykusuzluk hali ağlama krizleri kulağını saçlarını cekmesi vs cok icim acıdı calgel kullandım 5 dkda rahatlatıp uykuya dalabiliyordu
Azra41 sedaozdemir pırasa diyorum. Arkadaşım ve eşi demişti ağrıyı da alıyor rahatlatıyor ama tabiki dikkat etmek gerek koparabiliyorlar boğazına kaçmasın.