Antibiyotik mekanizması bakteri öldürücü olarak işliyor. Bu da vucüttaki yararlı olan bakterilerin de ölmesine neden oluyor. Tedavi bittikten sonra ise siz bu yararlı bakterileri kazandırmak adına probiyotik kullanıyorsunuz. Aynı anda kullanırsanız probiyotik ile vücuduna giren yararlı bakterileri antibiyotik zaten ortadan kaldıracaktır boşuna gibi yani.