brknbrt Kızlar bebeğim 40günlük oldu şimdşye kadar geceleri hep 2.5 saatte bir uyandırıp emzirdim böyle devam mı etmeliyim ya da kendiliğinden uyanmasını mı beklemeliyim emzirmek için
Mrt06 brknbrt ben hep kendi uyanınca verdim hıc uyandırmadım ama bazı çocuk sekerı düşüp uyuyabılıyo açlıktan sızınkı kalkıyormu bı 3saat bekleyın kalkmıyorsa kaldırmaya devam edin bence daha küçük
Selimikomom brknbrt valla iyiymiş sen kalkıp emziriyorsan..benim bebeğim yarım saat başı kalkardı emzirirdim yatardı. İstersen kalkmasını bekle baktın 3 saat uyanmıyor kaldır uykuda önemli çünkü 🌸
brknbrt Mrt06 birkaç kez denedim 4,5 saat uyanmadı kendimi suçladım ben de benim yüzümden aç kaldı diye
Esrase Egementosunannisi benim de bir üç aylık bebeğim. Hala her ağladığında yarım saatte bir meme veriyorum bir tek gece uykusunda uzun uyuyo emmiyo ben de uyandırmıyorum ama gece de en az 4 kez emmek için kalkıyo emiyo uyuyo. Kilo alımı nasıl
Egementosunannisi Esrase ben de öyle yapıyorum her ağladığında veriyorum ama bu sefer verimli içmiyor memeyi bitiremiyor o yüzden acıksın içsin istiyorum kilosu 6200 gr senin nasıl kilosu