Mom9 şimdiden geçmiş olsun. Aşıda biraz ağladı tabi. Yanındaydım ve hep konustum. Ben tutamazdım, hemşireler tuttular. Aşıdan sonra çok güzel uyudu eve gelirken. Ateş de olmadı bizde. Eve geldikten 1.5 saat sonra calpol verdim ateşlenmemesi için. Hafif huysuzlukla atlattık şükür. Canları yanıyor ama iyilikleri için işte katlanıyoruz 😞 3 tane bir günde olması biraz saçma bence ama 🤷♀️