Aslaninnnesi Selam 2 aylık bebeğim var.geceleri uyumuyor sürekli ağlıyor.doktoruz kolik olduğunu söyledi.2 tane damla yazdı.baskalarindanda bu damlanin adını duydum.kullanıp memnun kalan varmı? Birde 2 aylık bebeğe verilir mi?
Papatyaaa01 Aslaninnnesi 2 aylık için çok erken bence o aylarda bizde hiç uyumuyorduk 2 yaşında şimdi hala uyumuyor yeni başladım vermeye her gece de vicdan azabı çekiyorum veriyorum diye ama vermeyince de sabahlara kadar oturuyor ben çalışıyorum bitik durumdayım bu saat oldu şurupla anca uyudu
Momonlyn Aslaninnnesi doktor mu verdi bu damlayı? Bebek çok küçük daha kullanılmaz diye biliyorum doktorum da söylemişti biz 8 aylıkken kullanmıştık. Ona bile mecbur kalmadıkça kullanma dedi uykusu düzene girince kullanmayı kestim
Hediyealp Aslaninnnesi sakın vermeyin çünkü çok küçük yani haklısın uykusuzluk çok zor ben bir hafta da 6 kilo verdiğimi biliyorum uyku yemek 0 yani geçecek bu durum hep aynı kalmıyor az daha sabır emziriyorsanız bol bol rezene kimyon çayı fln için sütten bebeğe illa ki geçecektir hatta bebeğine bile 1 2 çay kaşığı rezene verebilirsiniz gazı için vicol gaz damlası var ben çok faydasını gördüm
Aslaninnnesi 1eylulll_ yok doktorumun yazdığı başka.benn baskasindan duydum bunu.herhangi bir bilgim yok. o yüzden sizlere sormak istedim
Aslaninnnesi Papatyaaa01 Bencede erken ama bilgim olmadığı için sizlere sormak istedim.tesekkur ederim
Ccyyln Aslaninnnesi yani internette çok geziyor bu damla birkisel diye falan ama güvenilir değil ben de almıştım bi kez kullandım için rahat etmedi kullanmadım bi daha onun yerine eğer emziriyorsanız kendiniz bitki çayları içip süte geçmesini sağlayabilirsiniz bence ben mesela bebeğimi emziriyordum sonra rezene içiyordum iki saat sonra bebeği tekrar emzirip uyutuyorum iyi geliyordu
Noname21 Aslaninnnesi 2 aylık geceleri mışıl mışıl uyuyan bir bebek görmedim ben daha Gaz masajı yatmadan önce duş gibi şeyler deneyin Dediğiniz damla zararlı