kivitoannesii çok iyi anlıyorum seni canım bebeklikten beri hep yüz üstü yatırdım oğlumu ama yüreğim ağzımdaydi hep resmen. Uyku bile doğru düzgün uyuyamiyordum korkumdan. Başka asla uyumuyordu çünkü. Herşeyi denedim yok gazdan dolayı sadece yüz üstü uyuyordu . Aynı odada yat, yatakta hicbirsey olmasın ve yatak sert olsun başı gomulmesin.