Merhaba arkadaşlar 2 ay önce filan parmağım eklem yerinden kesildi bıçakla, korktum acile gitmedim evde kendim surekli temizleyerek filan iyileştirmeye çalıştım yara kapandı aradan baya bi zaman sonra ağrımaya başladı parmağımı kapatırken filan henüz doktora gitmedim en kısa zamanda gidicem ama başına gelen var mı acaba ne olmuş olabilir ?