Kızlar merhaba 2 bucuk yaşında bir kızım var 3 yaştan sonra kardeş düşünürüm diyodum oldu dogdu derken aralarında 4 yaş olur 30 yasında olucam bende iyi diye düşünüyodum yaş aralıgı bende genc anne olmak istiyorum her acıdan yaş ilerledikce hamilelik büyütme evreleri zor olur tekrar başa sarmak zor gelir saglıgım yerindeyken dincken olsun kafasındayım gel gelelim ilk cocuk beni yeterince yordu gercekten zor zamanlar cok uzattım benim size danışmak istedigim tek cocuk kalmasına gönlüm razı gelmiyo ilerde pişman olursam düşüncesi icimi kemiriyo ara verirsem zaman gectkce cesarette edemem diye düşünüyorm sizce yas aralıgı kac olunca daah kolay anne icin sizde durumlar nasıldı 2. Cocuklu anneler benim dşüncem bu eylülde 3 yas olucaz ondan sonra düşüneym yada tek cocukta kalaym 30 ların ortalarında artık düzenli bş hayat istiyorum kendime zaman ayırmak rahatlama evresine geçmek yorumlarınızı bekliyorum bu konuda cok karmasıgım ( bir de sanki kardes yapmak zorunda gibi hissediyorum ailede tek cocuk yok ve herkes yalnız kalmasın diyo sonra sırf ilk cocuk icin mi yapıcam diyorum sanki sevemicem onu suan istemiyo gibiyimde hazır degilim belkş bilmiyorum cok fazla ince düşünüyorum kardesi olsun yegenlerş olsun ilerde işte cocuklarının kuzenleri olsun ya biz cok yasamazsak ya bizr bisey olursa tek kalırsa ya ilerde kardesim olsaydı keske derse falan filan cıkamıyorm işin icinden benl anlıcak anneler vardır mutlaka) hepinize teşekkür ediyorum 🥰