Hiranuryk Biz daha yeni döndük yurtdışından bebeğim 8 aylık, mama içiyor yanıma termosta su ve mama aldım inişte ve kalkışta su içirdim hep doktorumuz öyle önerdi ortamıza kimse oturmadı oraya yatırdık uyudu çoğunlukla yada oyuncak verdik eline oturdu falan sorun olmadı düşündüğümden iyi geçti yani korkuyordum bende😄 çocuk için olan herşeyi içeriye alabiliyosunuz