Herkese merhaba belki benzer durumu yaşayab vardır diye sormak istedim. Hamilelikte çok az olmakla birlikte iç bacak tarafında ve koltuk altının bir tanesinde kahverengi lekeler çıkmıştı küçüktü hamilelikte oluyor diye çok önemsemedim. Fakat doğumdan sonra bu lekeler arttı veya yayıldı diyebilirim kadın doğuma gittiğimde hormanel olduğunu söylemişti ancak böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu olduysa krem vs mi kullandınız evde yapılan maske gibi şeyler işe yarar mı bilgisi olab annelerimiz yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻