Feza4554 düştü tam 7 aylıktı yaklaşık 70 cm di yatak yüksekliği yüz üstü düştü ve ben uyuyakalmıştım, hemen soluğu acilde aldım doktor muayne etti baktı ayakta dikiliyor elini kokunu kullanıyor tepki veriyor sorun yok dedi, ben röntgen tomografi vs istedim ama çekmedi ışınlar bebeğe zarar verir diye, bir gün duşa sokma dedi ve uyurda uykudan uyandıramazsan hemen getir dedi , bişey olmadı çok şükür ama o ihmalim hala canımı yakıyor