Altını açmayı dene. 2 saatten fazla aç kalmasın. Eğer uyandıramazsan, verebilirsen sütünü sağ şırıngayla ver. 3 günlükken sarılık oldu benim bebeğim de. Hiç mama vermemiştim. Bi süt bi mama verdim 1,5 saatte bir. O gün mama ilk ve sondu tabi anne sütü ile devam ettik. Üzülme çabucak geçiyor. 🙏🏻 geçmiş olsun.