Merhaba bebeğim çok yaramaz 3 saatte zor uykuya dalıyor yarım saat uyuyor en fazla uzun süre ayakta sallıyorum ayağa kalkıp sallıyorum kollarımda beşikte sallıyorum emzirerek uyur diyorum uyumuyor artık aşırı bitkin halde tekrar ayakta sallıyorum çünkü ayağa kalkıp sallayacak dermanım kalmıyor ağlama aşamasına geliuorum uyutmasam ağlıyor krize giriyor karnı tok altı temiz yapacağım bir şey kalmıyor artık deliriyorm kendimi öldüresim geliyor sonra üzülüyorum hızlı mı salladım diye korkuyorum