Seyma_recep_omurhan ben de 20 gün sonra işe başlayacağım. Özel sektörde çalışıyorum. Kızım 3.5 aylık olacak bıraktığımda. Kendi evimde baktırmak önceliğim. Siz de annenizin yanında yada kendi evinizde baktırabilirseniz harika olur. çok kişiyle görüştüm çoğu kendi evinde bakmak istiyor çünkü o zaman iş gibi olmuyor ve kendi evlerinin işini de yapabiliyorlar. Ama benm çocuğumu tv karşısına oturtup kendi işlerini görmelerini istemiyorum açıkçası. Hatta benm evimde de hiçbir iş beklemiyorum( bazıları soruyorlar çünkü ev işi istiyorsanız fiyat ona göre değişiyor. ) sen kendi önceliklerini ve taviz verebilceklerini açıklarsın. Örneğin, ben bebeğimin ben olmadan dışarıya (hastane,hasta ziyareti, çpcuğunun okulu vb ) gitmesini istemiyorum. Bence bakıcılar da bu sorumluluğu almamalı. Bu gibi durumlarda kayınvalidemden yardım isteyebiliceğimi ve kendisine bu işlerini halledebilmesi için insiyatif sunacağımı belirttim. Ama bazıları bebeğimle günlere katılmayı dahi teklif ettiler :) ilk önce aranızda işçi-iş veren ilişkisi olacağını belirtin ki iyi niyetiniz suistimal edilmesin. Benm fikrim bu yönde.