Merhaba kızlar 18 aylık kızım var bir haftayı gecik öksürüğü var sağlık ocağına götürdüm balgam söktürücü ile alerji şurubu verdiler sanki o ilaçlardan sonra daha çok arttı öksürüğü yazık gece yatamıyor öksürmekten öksürük şurubu da kullanma dediler komşular vallahi çok kararsız kaldım evde bazen karışımlar veriyorum ama işe yaramıyor göğsüne sırtına zeytinyağı sürüyorum işe yaramıyor bilmiyorum hani şimdi sizin önereceğiniz bir şeyler var mı sanırım bebeğimden bana da bulaştı 2-3 gündür bende de bir boğaz ağrısı öksürük bir balgam bugün de tatil gidemedim sana kucağına yarın artık gideceğiz bakalım