MuhammedAlpinAnnesi ay ben bu insanları anlamıyorum. Post sahibi için değil bu isyanım o da bilinsin de. Le mabelle diye bir marka var. Tütü elbisesi var bir tane. Markanın kendi sitesinde elbise 260’a kadar düştüğü oluyor ki en çok 300 tl oluyor. Dolap uygulamasına yüklüyorlar bazı kullanıcıları satış için. Açıklama şu oluyor genelde, doğum günü için alındı 2-3 saat giyildi. O yüzden 250 tl fiyat sondur. Vs. Zaten sıfırı 260 tl arkadaşım…..
Abi bu ne daçmalık ya. İnsanlar 2. Eli uygun diye tercih ediyor zaten. Üstüne 100 tl koyup şıfır alır insan. Buradan dolap satıcısı tüm kardeşlerime sevgiler 🌸😀