Kızlar daha önce post açmıştım 400 bin kuralı sisteme girmiştim 2 yıl önce o zaman o fiyata daire vardı malum. Çekilişte de çıkmayınca baya bir zarara girdik ama yeni bir formülle zararın bir köşesinden dönebilmeyi ümit ediyoruz. Sistemi 260 bin TL arabaya çevirdik temmuzda alıyoruz Allah’ın izniyle. Kendi aracımızı da satıp üzerine kredi çekip ev almak istiyoruz. Arabamız aşağı yukarı 300 TL eder. Üzerine kredi çekilebilecek bir tutar mı sizce bu işlerden anlayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Yada bu parayı altına çevirip biraz daha mı birikim yapmalıyım ? Ama bu kez de kira ödemek durumunda kalacağız kiralar yüksek malum. Siz ne düşünürdünüz acaba