Merhaba herkese. Delirmeme ramak kaldı. Bebeğim yedi aylık ve tam bir meme bağımlısı, bütün uykuya geçişler memeyle. Gece sürekli uyanıyor her seferinde meme. Yumuşak geçişler yapmaya çalışıyorum ama asla önerilen hiç bir şeyi kabul etmiyor. Ne kucakta pış pış ne şarkı ne sallama ne babasının kucağı. Sonsuza kadar bağırarak ağlıyor. 1 saattir direniyorum meme vermemek için ama babasıyla delirme noktasına geldik şu an meme vermek zorunda kaldım. Ağlamaktan mahvoldu iç çeke çeke titreye titreye.. meme vermesem komşular artık polisi falan arayacaktı herhalde. Gözyaşlarıma hakim olamıyorum gerçekten. Hepimiz için çok zor. Hiç kaliteli uyumuyor. Hep böyleydi. Geçici bir dönem olduğunu bilsem dayanırım ama 7 aydır böyle ve biteceği bir tarih yok 2 yaşa kadar yani bunu yaşayabiliriz. Yakında işe başlayacağım böyle gitmemeli. Napıcağımı bilemez durumdayım eminim benimki kadar bağımlı yoktur ya da benimki kadar yüksek sesle bağırarak ağlayan da yoktur.. önerilere açığım ama hepsini denediğimi de düşünüyorum. 😞😞😞😞😞😞 işe başlamasam 17 ay kaldı diye telkin edebilirdim kendimi. Köşeye sıkıştım resmen..