adenmoms ben biraz verdim sütüm olmadığı için mamayı da bırakmıştım alerjisi olduğu için ama süt de alerji daha çok azitti bu yüzden çorba içirip yatırıyorum 17 aylık maalesef sizin djrumu bilemem sonuçta daha küçük ama sütun besleyiciligi yok yani ben mecbuhr verdim