6 aylık olduk son 1 aydır mama meme olarak gidiyoruz ama sütüm çok çok azaldı hepten bitsinde istemiyorum süt çayları still tea brewers yeast falan hepsini kullandım işe yaramadı
6 aydan sonra yinede süt aratabilir mi artarsa nasıl ekstra birşey kullanmam gerekir mi
doktorum lac diye birşey önerdi daha almadım kullanan bilen var mı