Merhabalar 🌸
11,5 aylık bir bebeğim var. Bir süredir gece beslenmesini kesmek istiyorum. Denedim de ancak ne yazık ki başarılı olamadım. Uzun süredir emerek uyuyor. Pışpışla patpatla kucakta ayakta hiçbir türlü uyumuyor. İlk uyandığında uykuya döndürdüm ama ikincisi çok zordu. Bir saatin sonunda o uykusuz haline ve her uyutmayı denediğimde ağlamalarına dayanamadım, emzirdim. Çok sık uyanıyor, çok zor durumdayım. Ama bu kadar ağlatmak da istemiyorum. Bu işin püf noktası yok mudur sevgili anneler? Nasıl bir yol izlersem daha az ağlar?