kızlar 2.bebeğim 42 günlük oldu. Son 2 haftadır her akşam 6-7 civarından sonra uyumak istiyor uyutuyorum beşiğe koyunca uyanıyor, ya da hiç uyumuyor sürekli ağlayıp meme istiyor veriyorum sonra da ağızdan burundan hepsini kusuyor. Gazı var gibi ayaklarını itip çekiyor. En son artık eşime veriyorum biraz da onda uyuyup uyanıyor ama derin uyku yok. Her akşam nerdeyse 8-9 kere aynı şey oluyor. Sebebi ne olabilir 😞