31 aylik olduk ikili olarak anne gitti baba gitti ,anne gel,Allah Allah,git maymun gibi şeyler söylüyor çocuğum ama birsey söylediğimizde hadi dediğim de sürekli bade diyor bilmediği şeye bade diyor yada Japonca gibi konuşmalar yapıyor bebekce konuşmamı diyim öyle . Gelişim uzmanına psikiyatri cocuk doktoru hepsi ile görüştük herhangi bir sorun yok şükürler olsun ama neden hala şakır şakır konusmuyor kafama takıyorum yiprandim resmen. Hayvan seslerini bilir yapar,renkleri tanır gösterir mavi ve mor der tekli olarak söylediği şey çok ama bicir bicir değil. Psikiyatri 3 yaşına kadar bekleyelim demişti tv kesinlikle yok dedi ama bazen yarım saat gecmicek şekilde zor da kalınca izletiyorum😒