Fatma22
Normal dogum ozel hastanede ama dogum biraz zor bir dogum olmus nebek 3450 dogdu 3600 olsa doguranazdin demis zaten oda ya geldiginde kardesim ben boyle bisey yasamadim dedi ikinci dogumu ve doktoru ayni cok dikkatli iyi bir doktor ama nasil oldu anlamadik yani bugun belli olcak bakalim bi gelsin doktorlar cok sinirlerimiz bozuk