Neden genel anestezi yapıyorlar ki bide 5,5 aylıkken yaptırdık gittik uyuşturmak için iğne yaptılar biraz ona ağladı sonrasında işlem 20 dkka felan sürdü çıktık eve geldik çok şükür bi sorunda yaşamadık tercih sizin tabi ama bence erken olması çok daha iyi haraketlenip yürümeye başlayınca çok sıkıntı oluyor