ummuhanipekoglu bence aptamilden şaşma başka şeylerden kıs ama bebeğinin sevdiği bebeğine yarayan şeyden vazgeçme
busratezkan Rscb sma nın yeşil kaka ve kabızlık yaptığını komşum oğluna veriyordu, ayrıca çokta duyuyorum.Ben bebelac gold yediriyorum,çokta memnunum,fiyatı da uygun.
bburus_1212 Ben doğduğundan beri aptamil veriyorum biraz pahalı ama olsun bide anne sütüne en yakın mama oymuş 😀
Prensesannesi1234 Oglun da da sma kullandim cok memnun kaldim şu an kizim da da kullanıyorum memnunun bence bebekten bebeğe değişiyor ve bebeğiniz sevmedi mamayi😊 hipp de kullandim tavsiye ederim
burcucankorkmaz Rscb ben soğuturken genelde bakıyorum tadına gayet iyi. fiyatı da diğer mamalara göre uygun 45 tl
tczehra [bilinmeyen] bebelac gold deneyin sindirimi kolay etrafımda çok kullanan tanıdık var acayip memnunlar.