Normal bir durum.elleri anne karnında ilk oyuncagi.benim kızım karnimda 3.ayindan itibaren emdi tüm USG fotolarında ya el parmakları ya ayak parmakları ağzında😁 doğdu kimse alamadı ellerini.sonra doktorumuza danistim ne yapmam gerek kalıcı olur mu nasıl davranmalıyız? Çünkü oğlumda hiç yasamamistim.emzik emmemesine rağmen hiçbir şekilde parmaklarını emmemisti oglum.Doktorumuzda oyundan anlayabilecek zamana gelene kadar elleme.emmek sadece beslenme için değil psikolojik rahatlatma uykuya geçis dış kaşıma aracidir aynı zamanda bir müddet izin verelim emme doyumuna ulaşsın sonra dikkatini dağıtarak sen değil o kendi parmağını ağzından kendi çıkarsın uyarmak yok parmağını ağzından çekmek yok eğer bunları yaparsanız ileride büyüdükçe tramva olur bu da en ufak bir stres kaygı üzüntü durumunda yaşı kaç olursa olsun parmak emme davranışı göstermesine sebep olur dedi.Doktorumuzu dinleyerek ilerledik 9 ay parmağını emdi sonra bir daha hiç emmedi