Mine9494 ben tam tur dönene kadar hep yan yatırdım, kusan bir bebekti risk alamadım ne yazık ki. Birkaç defa sırt üstü yatırıyım dedim kusarken boğulacak gibi olduğu için vazgeçtim. Zaten bir süre sonra kusmaları bitiyor kendilerini bir şekilde kurtarır duruma geliyorlar ve büyüdükçe çığlık atıyorlar bir şey olduğunda 😅oğlum yatağında 360 derece döner uyurken. Bence içiniz nasıl rahat edicekse o şekilde yatırın zaten bu bir süreç dediğim gibi