Yeni bir asi değil 10 seneyi gecti ülkeye gireli ama tabi çocuk olmayınca duymuyoruz haliyle ki bende 10 sene önce oğlumu dogurunca tanistim özel asilarla. Oğluma tüm özel rota ve menejitleri yapıldı bebekken şimdi 2 yaşında kızım var ona da yaptırıyorum