AselSenam El insaf diyorum başka da bi şey demiyorum kimsede Allah korkusu kalmamış. Bu kadar zam nedir ?? Rabbim böyle insanlara fırsat vermesin bizim gibi kiracılara da hayırlısıyla bir ev sahibi olabilmeyi nasip etsin. Bizim evimiz vardı ama o semtte kimsem yoktu anneme yakın olalım dedik bir anda satma kararı verdik annemin o tarafa kiraya geçtik. Şuan pişmanız ama ne fayda bizim ev sahibide fena sizinkini aratmıyor..