mihrakuzusu-34 tahlil için erken çağırıyorlar ama aşıya götüreceğim zaman ne zaman müsait olursan gel diyor. Hatta bazen hemsirem öğleden sonra geldiği için geç gidiyorum. Ama sabahtan yapılıyor diyenler var demek ki bazı yerlerde öyle oluyor. Ben hiç aramadan gitmiyorum bir gün önce arıyorum bazen aşı olmuyor sağlık ocağında boşuna gitmek istemem